FAQ

Witamy w nowej hurtowni i sklepie internetowym SPARTA

 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania:

  1. Czy hasła i loginy pozostały bez zmian?
  2. Czy ceny uwzgledniają rabaty?
  3. Czy mogę uzyskać rabaty?
  4. Czy mogę zmienić hasło i login?
  5. Czy moje zamównienia system zapamiętuje?
  6. Czy mogę złożyć zapytanie ofertowe?
  7. Czy mogę wyszukiwać towar wg jego danych technicznych?
  8. Czy mogę do zamówienia dodać swoje uwagi?
  9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku?
  10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta?
  11. Czy mogę wybrać towary ostanio wprowadzone do sprzedaży w sklepie?
  12. Czy mogę zobaczyć ofertę skierowaną potencjalnie dla mojej firmy?
  13. Czy dostępne są certyfikaty i rysunki techniczne produktów?
  14. Czy mogę zobaczyć powiekszone zdjęcie produktu?
  15. Przy składaniu zamówienia wylogowuje mnie

 

1. Czy hasła i loginy pozostały bez zmian


TAK, zarówno hasła jak i loginy pozostały te same.

 

 

2. Czy ceny uwzgledniają rabaty


TAK, po zalogowaniu ceny uwzględniają Państwa rabaty (w przypadku błędów, wątpliwości prosimy o kontakt 061 815-00-86). Rabatowaniu nie podlegają produkty objęte ofertą promocyjną, specjalną i wyprzedażową.

 

 

3. Czy mogę uzyskać rabaty


TAK, można zapytać o możliwość uzyskania rabatów, poprzez formularz rejestracyjny, e-mailem biuro@sparta.com.pl lub telefonicznie 061 815-00-86

 

 

4. Czy mogę zmienić hasło i login


Zmiana hasła jest możliwa - zakładka Moje konto po prawidłowym zalogowaniu. Nadany login (liczbowy) jest stały, ale do logowania można również używać adresu e-mail podanego w czasie procesu rejestracji. Zadeklarowany adres e-mail można zmienić po prawidłowym zalogowaniu, w zakładce Moje konto.

 

 

5. Czy moje zamówienia system zapamiętuje


TAK, złożone zamówienia są przechowywane przez system i zawsze można je edytować

 

 

6. Czy mogę złożyć zapytanie ofertowe


TAK, wówczas zamiast ikonki koszyka klikamy ikonkę skoroszytu i dodajemy towary, które nas interesują

 

 

7. Czy mogę wyszukiwać towar wg jego danych technicznych


TAK, w sklepie jest kilka mechanizmów, które można wykorzystac do znajdowania produktów: drzewo kategorii, filtry, pole Szukaj.

 

 

8. Czy mogę do zamówienia dodać swoje uwagi


TAK, do każdego zamówienia można dodać swoje komentarze do każdego produktu w koszyku lub do całości zamówienia. Uwagi prosimy wpisaywać w pole Komentarz.

 

 

9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku?


Zawartość koszyka dostępna jest poprzez kliknięcie jego ikonki (góra prawej kolumny) lub w stopce słowo Koszyk

 

 

10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta


TAK, poprzez odpowiedni wybór logo na dole strony startowej.

 

 

11. Czy mogę wybrać towary ostanio wprowadzone do sprzedaży w sklepie


TAK, przycisk Nowości.

 

12. Czy mogę zobaczyć ofertę skierowaną potencjalnie dla mojej firmy


TAK, przycisk Oferta dla

 

 

13. Czy dostępne są certyfikaty i rysunki techniczne produktów


TAK, systematyczne załączamy pliki .pdf z certyfikatami oraz rysunkami technicznymi produktów - dostępne po kliknięciu na produkt (dane szczegółowe produktu)

 

 

14. Czy mogę zobaczyć powiększone zdjęcie produktu


TAK, zdjęcie w formacie 650x455 dostępne po kliknięciu na produkt (dane szczegółowe produktu) i dalej jego zdęcie

 

 

15. Przy składaniu zamówienia wylogowuje mnie


W przypadku zrywania sesji prosimy przy logowaniu zaznaczyć opcję w przeglądarce Zapamiętaj mnie.
Jeżeli problem będzie nadal występował prosimy o kontakt: biuro@sparta.com.pl 

 

Mamy nadzieję, że obsługa nowego sklepu będzie dla Państwa łatwa i przyjemna - Zapraszamy!

 

Jeśli zauważyli Państwo błąd w naszym sklepie prosimy wypełnić formularz ...

Jeśli mają Państwo pomysł na usprawnienie sklepu prosimy wypełnić formularz ...