O nas

 

Jeśli szukasz okuć dla domu czy firmy, jeżeli prowadzisz działalność z branży stolarskiej lub aluminiowej, realizujesz projekty budowlane, zarządzasz nieruchomościami lub inwestujesz w budownictwo mieszkaniowe, to dobrze trafieś! SPARTA SP. Z O.O. to autoryzowany dystrybutor i bezośredni importer najbardziej cenionych okuć budowlanych polskich i światowych producentów.
Prężnie działamy na rynku od ponad 25 lat, nieustannie się zmieniając i doskonaląc dla naszych klientów.

 

Gwarantujemy największy wybór produktów - przez podstawowe klamki, zamki drzwiowe po elektroniczne,
inteligentne rozwiązania godne XXI wieku. Realizujemy różnorodne zamówienia specjalne w tym systemy 

jednego klucza - gdzie jeden, wspólny klucz otwiera wszystkie wkładki, kłódki czy zamiki nawierzchniowe.
Specjalizujemy się także w Systemach Master Key, w których przy dowolnej ilości różnych kluczy, otwiera się tylko

wybrane pomieszczenia,realizując tym samym podstawową kontrolę dostępu. Wykonujemy wiele indywidualnych zleceń,
współpracujemyz instytucjami publicznymi, projektantami, konstruktorami zawsze dopasowując się do postawionych oczekiwań.

Naszymi odbiorcami są zarówno firmy jak i osoby prywatne z Polski jak i z całej Europy. Nieustannie poszerzamy
asortyment, więc jeśli chcesz nam coś za sugerować - jesteśmy otwarci na propozycje.

 

Oferujemy bardzo atrakcyjne warunki współpracy, stałym klientom przyznajemy atrakcyjne rabaty. 
Zatem jeśli prowadzisz działalność - śmiało, skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym lub

wypełnij formularz przy rejestracji,by dostać permanentny upust. Dzięki rejestracji zyskasz własnego opiekuna dla firmy,
darmowy katalog w formie papierowej, dostęp do indywidualnego konta w sklepie internetowym i wiele innych.

Pamiętaj, że możesz być na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami, wystarczy zapisać się do subskrypcji naszego newslettera.
Zachęcamy do kontaktu, nasi specjaliści codziennie służą radą, doświadczeniem i pomocą techniczną.

 

Przywiązujemy również ogromną wagę do zagadnień logistycznych - oferujemy błyskawiczną wysyłkę
kurierską lub do paczkomatów, dzięki czemu możecie Państwo zminimalizować własne koszty magazynowania

Bardzo wygodne i sprawdzone rozwiązanie, z którego od wielu lat korzystają setki firm z całego kraju.
Wszelkie nasze działania podejmujemy w zgodzie z normą ISO 9001:2015, dotyczącą zarządzania przez
jakość i w tym zakresie możemy pochwalić się uzyskanym przez nas stosownym certyfikatem.
Warto też wspomnieć, że zdobyliśmy prestiżowy tytuł Gazeli Biznesu, co czyni nas rzetelnymi w
kontaktach handlowych oraz wskazuje na ciągły, dynamiczny rozwój naszej firmy.

 

Co nas wyróżnia?

 

  • ponad 10 000 wyrobów dostępnych wprost z naszego magazynu

  • atrakcyjne ceny hurtowe i doskonałe warunki współpracy

  • błyskawiczna wysyłka

  • realizacja zamówień specjalnych i nietypowych w Polsce  i za granicą

  • fachowa i niezwykle pomocna obsługa - profesjonalne doradztwo mailowe lub telefoniczne

  • indywidualne podejście do klienta

  • dostępność materiałów marketingowych: katalogi, ulotki itp.

 

Zachęcamy do współpracy!

 

Adres:
SPARTA sp. z o.o.

62-006 Kobylnica
Bogucin, ul.Boczna 4
tel. 61 815-00-86
fax 61 815-02-45

e-mail: bok@sparta.com.pl

 Mapa

Rejestracja firmy: Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy KRS Nr 181851
Kapitał zakładowy: 320.000 PLN
NIP 777-25-56-072

Konto:
SANTANDER BANK POLSKA S.A.
Numer rachunku: 65 1090 1450 0000 0000 4505 4421

 

Numer rejestrowy BDO: 000055860

 

Serdecznie zapraszamy do wizyty w siedzibie firmy!

 

 

 

SPARTA Sp. z o.o.  zrealizowała w ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.2 "Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B" projekt inwestycyjny „Wdrożenie w SPARTA sp. z o.o. w pełni elektronicznej wymiany danych opartej na protokole EDI, nowatorskiego systemu składania zamówień opartego o innowacyjną platformę Zdalny magazyn oraz platformy wymiany danych B2B”. Projekt ten był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa.

 

Realizacja projektu pozwoliła na wdrożenie w firmie Sparta sp. z o.o. elektronicznej platformy wymiany danych z klientami B2B.
Platforma ta umożliwia poprzez bezpośredni dostęp do serwera firmy Sparta logowanie, przeglądanie pełnej oferty firmy
uwzględniającej warunki handlowe z konkretnym kontrahentem, składanie zamówień, dostęp on-line do faktur, zestawienia płatności i innych informacji.
Platforma B2B jest wygodna w użyciu i do uruchomienia wymaga jedynie posiadania przeglądarki internetowej.
Uzupełnieniem systemy B2B jest aplikacja Administrator Zdalny Magazyn umożliwiająca, stworzenie oferty kontrahenta firmy Sparta
dedykowanej do klientów kontrahenta. Umożliwia ona między innymi pełen przegląd oferty (dowolnie kształtowanej),
dostęp do fotografii, schematów i wielu innych informacji o towarach.

 

Realizacja projektu pozwoliła również na wdrożenie wymiany danych z odbiorcami i dostawcami za pomocą protokołu EDI.
Elektroniczna wymiana danych pozwala na szybkie i bezbłędne wprowadzanie dokumentów do systemów współpracujących
ze sobą firm, oszczędzając obu stronom wymiany zarówno czas i pieniądze, poprzez oszczędności papieru, kosztów przesyłek dokumentów.


 

Numer projektu:

UDA-POIG.08.02.00-30-158/14

Tytuł projektu:

"Wdrożenie w SPARTA sp. z o.o. w pełni elektronicznej wymiany danych opartej na protokole EDI,              
nowatorskiego systemu składania zamówień opartego o innowacyjną platformę.
Zdalny magazyn oraz platformy wymiany danych B2B"

Beneficjent:

SPARTA Sp. z o.o.

Nazwa programu:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013

Działanie 8.2 „Wspieranie wdrożenia elektronicznego biznesu typu B2B”

Całkowita wartość projektu:

325 962,30 PLN

Kwota dofinansowania:

185 507,00 PLN

Okres realizacji projektu:

01.03.2014 – 28.02.2015

 


Informacje źródłowe na temat Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka znajdują się na stronie: www.poig.gov.pl, www.mir.gov.pl oraz http://www.warp.org.pl/ .