FAQ



Witamy w nowej hurtowni i sklepie internetowym SPARTA



 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

 

1. Czy hasła i loginy pozostały bez zmian?

2. Czy ceny uwzgledniają rabaty?

3. Czy mogę uzyskać rabaty?

4. Czy mogę zmienić hasło i login?

5. Czy moje zamównienia system zapamiętuje?

6. Czy mogę złożyć zapytanie ofertowe?

7. Czy mogę wyszukiwać towar wg jego danych technicznych?

8. Czy mogę do zamówienia dodać swoje uwagi?

9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku?

10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta?

11. Czy mogę wybrać towary ostanio wprowadzone do sprzedaży w sklepie?

12. Czy mogę zobaczyć ofertę skierowaną potencjalnie dla mojej firmy?

13. Czy dostępne są certyfikaty i rysunki techniczne produktów?

14. Czy mogę zobaczyć powiekszone zdjęcie produktu?

15. Przy składaniu zamówienia wylogowuje mnie


 


 

1. Czy hasła i loginy pozostały bez zmian?



TAK, zarówno hasła jak i loginy pozostały te same.



 

2. Czy ceny uwzgledniają rabaty?



TAK, po zalogowaniu ceny uwzględniają Państwa rabaty (w przypadku błędów, wątpliwości prosimy o kontakt 061 815-00-86).
Rabatowaniu nie podlegają produkty objęte ofertą promocyjną, specjalną i wyprzedażową.


 

 

3. Czy mogę uzyskać rabaty?



TAK, można zapytać o możliwość uzyskania rabatów, poprzez formularz rejestracyjny, e-mailem biuro@sparta.com.pl lub telefonicznie 061 815-00-86



 

4. Czy mogę zmienić hasło i login?



Zmiana hasła jest możliwa - zakładka Moje konto po prawidłowym zalogowaniu. Nadany login (liczbowy) jest stały, ale do logowania można
również używać adresu e-mail podanego w czasie procesu rejestracji. Zadeklarowany adres e-mail można zmienić po prawidłowym zalogowaniu, w zakładce Moje konto.



 

5. Czy moje zamówienia system zapamiętuje?



TAK, złożone zamówienia są przechowywane przez system i zawsze można je edytować



 

6. Czy mogę złożyć zapytanie ofertowe?



TAK, wówczas zamiast ikonki koszyka klikamy ikonkę skoroszytu i dodajemy towary, które nas interesują



 

7. Czy mogę wyszukiwać towar według jego danych technicznych?



TAK, w sklepie jest kilka mechanizmów, które można wykorzystac do znajdowania produktów: drzewo kategorii, filtry, pole Szukaj.



 

8. Czy mogę do zamówienia dodać swoje uwagi?



TAK, do każdego zamówienia można dodać swoje komentarze do każdego produktu w koszyku lub do całości zamówienia.
Uwagi prosimy wpisaywać w pole Komentarz.



 

9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku?



Zawartość koszyka dostępna jest poprzez kliknięcie jego ikonki (góra prawej kolumny) lub w stopce słowo Koszyk



 

10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta?



TAK, poprzez odpowiedni wybór logo na dole strony startowej.



 

11. Czy mogę wybrać towary ostanio wprowadzone do sprzedaży w sklepie?



TAK, przycisk Nowości.




 

12. Czy mogę zobaczyć ofertę skierowaną potencjalnie dla mojej firmy?



TAK, przycisk Oferta dla.




 

13. Czy dostępne są certyfikaty i rysunki techniczne produktów?



TAK, systematyczne załączamy pliki .pdf z certyfikatami oraz rysunkami technicznymi produktów - dostępne po kliknięciu na produkt (dane szczegółowe produktu)



 

14. Czy mogę zobaczyć powiększone zdjęcie produktu?



TAK, zdjęcie w formacie 650x455 dostępne po kliknięciu na produkt (dane szczegółowe produktu) i dalej jego zdjęcie



 

15. Przy składaniu zamówienia wylogowuje mnie



W przypadku zrywania sesji prosimy przy logowaniu zaznaczyć opcję w przeglądarce Zapamiętaj mnie.
Jeżeli problem będzie nadal występował prosimy o kontakt: biuro@sparta.com.pl 


 




 

Mamy nadzieję, że obsługa nowego sklepu sparta.com.pl będzie dla Państwa łatwa i przyjemna.